• Bram Slagboom (33)
    Geschil omtrent terugbetaling 1 reactie

    U verdient zoveel geld aan klanten dat het mij onwaarschijnlijk lijkt dat u geen eigen ontwikkel en technische afdeling heeft.
    Ik ben niet uw technische dienst.

    Ik heb u in mijn eerste mail erop gewezen en u in de richting geduwd waar het probleem zich bevind.
    Hier houd mijn kennis van uw systeem op.
    Citaat uit mijn eerste mail: Iets met error_cache als je in een profiel zit en terug gaat naar de lijst met profielen.
    Een beetje website beheerder lost dit in een minuut op.
    Uw beargumentering is hierbij geen geronde reden mij niet te restitueren nogmaals ik ben niet uw technische dienst en ken uw systeem niet.
    Als u een dergelijke site beheert behoort u hier redelijke kennis van te hebben of dit uit te besteden niet klanten op te zadelen voor uw problemen.

    Ik ga mijn advocaat raadplegen, ik wil mijn geld terug.
    Ik zal hem tevens vragen of u gerechtigd bent de 5 euro administratiekosten in rekening te brengen gezien ik binnen de 14 dagen heb gereageerd.
    De wet zegt dat het gehele bedrag moet worden terugbetaald.

    Ook denk ik er over te laten onderzoeken of u voldoet aan de wet GDPR/AVG en uw site voldoet aan alle regels waar een webwinkel aan moet voldoen.
    Mocht dit niet het geval zijn zal ik u gelijk ook even melden bij Autoriteit persoonsgegevens.
    U komt mij namelijk niet bekwaam en verantwoord genoeg over om verantwoord met persoonsgegevens om te gaan, dit is wederom mijn vrije mening.
    U neemt namelijk tegenover mij ook uw verantwoording niet.

    Goede klantenservice doet niet moeilijk, daar zijn heel veel online voorbeelden van.
    Ik had gehoopt dat u zich gewoon aan de wet zou houden en mij zou crediteren volgens afspraak.
    Dan had ik de 5 euro kosten ook niet erg gevonden.

    Helaas dat het nu zo moet.

    U krijgt van mij de tijd tot mijn advocaat heeft gereageerd om mij terug te betalen.
    Mocht er tegen die tijd geen betaling op mijn rekening staan zet ik mijn bovenstaande recht van verzet tegen het niet toepassen van de regels door.

    Mochten er (onverklaarbare) voor mij nadelige zaken voorkomen of nadelige zaken die gelinkt kunnen worden aan dit geschil. Die alsmede veroorzaakt worden of zijn door enige vorm van (poging tot) vergelding of andere zaken die mij gerelateerd aan dit geschil kunnen benadelen of schaden, zal ik meteen tot vervolging over gaan.

    Ik hoop het bedrag spoedig op mijn rekening te ontvangen zodat wij dit geschil kunnen beëindigen.

    Hopelijk krijgt dit geen vervolg

    Bezoek Pepper

    Bram Slagboom (33) 4 juni 2019
    •  (33)

      Aanvulling mail:

      Correspondentie loopt gewoon via mij.
      Ik ga mijn advocaat raadplegen staat er in de vorige mail.

      Dit is bij deze gebeurd.
      Ik heb goed gehandeld, 14 dagen de tijd om het bedrag te restitueren.
      Vanaf mail 3 juni.

      Ik ben ook bezig met autoriteit persoonsgegevens.
      Nemen vanmiddag contact op.

      En met consuwijzer.nl
      Nemen vanmiddag contact met mij op.

      Consumentenbond:
      Nemen vanmiddag contact op

      Rechtsbijstand:
      contact vanmiddag.

      Tros Radar (TV programma voor consumenten)
      Wacht op antwoord.

      Ze zijn de bok kan je wel stellen, HOPPA!

      Ik ( Bram Slagboom ) en mijn broer ( Jeroen Slagboom ) gaan zorgen voor gerechtigheid.

      https://www.facebook.com/bram.slagboom.5
      https://www.facebook.com/jeroen.slagboom.5

      Bram Slagboom (33) 5 juni 2019


Meer informatie en reviews over Pepper