• Chouchou (39)
    Klantonvriendelijke op geld belustte organisatie 0 reacties

    Deze organisatie is niet begaan met jouw geluk in liefde of anderszins.

    Zeer slechte klantenservice, die continu zeggen iets te hebben verholpen, maar dit niet hebben gedaan. Hierdoor zijn er al meerdere berichten van potentiele kandidaten die ik niet heb kunnen beantwoorden.
    Door de Covid uitbraak is er helemaal geen telefonische klantenservice meer (waarom weet ik niet, dat doe je toch ook vanuit huis?), waardoor het schrijven van de mails die ik maar moest blijven sturen aan deze mensen vele uren frustratie hebben opgeleverd.

    Uiteindelijk is het ze uitsluitend te doen om geld. Dat is inderdaad bij elk commercieel bedrijf zo. Maar gewaardéérde bedrijven hebben een uitstekende, klant-liefhebbende klantenservice; déze organisatie stuurt uitsluitend aan op het aftroggelen van kostbare abonnementen (dán zou mijn bericht wel aankomen bij de gegadigde!).

    En deze abonnementen, die op zichzelf al duur zijn vergeleken met de meeste andere dating sites, hebben ook nog eens vele addertjes onder het gras. Met als meest stuitende dat je verplicht bent jouw 'persoonlijkheidsrapport' - op zich al van twijfelachtige kwaliteit - te kopen, ook als je afziet van je abonnement.

    Dat komt dus neer op iets online kopen (abonnement) waarbij de twee weken bedenktijd (en dus geld terugkrijg-tijd als het niet bevalt, wat je ook nog maar moet zien te ontvangen binnen een half jaar) - je wel 38 euro kosten, want je bent verplicht het waardeloze persoonlijkheidsrapport te kopen van dat bedrag.

    Omdat je niet de keuze hebt om van de site gebruik te maken zonder dat er een persoonlijkheidsrapport van je wordt gemaakt, kun je dus eigenlijk niet gebruik maken van de (wettelijke!) twee weken bedenktijd; het kost je immers in ieder geval die 38 euro.

    Enfin, zo kan ik nog wel eventjes doorgaan.
    Advies: zoek verder!

    Bezoek Parship

    Chouchou (39) 16 mei 2020


Meer informatie en reviews over Parship