• Fred (58)
    Hot or not klacht 1 reactie

    Ik had een par dagen geleden een klacht over hot or nog aangezien er een bepaald onderdeel op de website niet naar behoren werkte en wanneer ik ergens geld voor betaal vind ik dat ik hier best iets van mag verwachten.
    Nadat ik een boze mail naar de klantenservice heb gestuurd had ik binnen een half uur bericht terug.
    Ze zouden het probleem oplossen en ik kreeg zelfs mijn geld voor die maand terug gestort op mijn rekening.
    Ik moet bekennen dat ik dit een hele keurige manier vind om dit soort dingen op te lossen.
    Ik was erg blij dat er schijnbaar ook nog bedrijven zijn die er niet alles voor doen om altijd maar zo veel mogelijk geld te houden, hier worden problemen op de juiste manier aangepakt.

    Bezoek Hot or Not

    Fred (58) 22 december 2018
    •  (43)

      Je moet de mensen ook altijd een beetje de tijd geven om het op te lossen vind ik. Als ik een probleem moet oplossen dan heb ik dit ook niet binnen een minuut klaar.

      Dus wat dat betreft mag je allang blij zijn dat je klacht uberhaupt is opgelost en dat je bericht terug hebt gekregen. Nu lees ik in je bericht ook dat je niet ontevreden bent hoor, maar ik wil mensen wel even bewust maken dat dit helemaal niet altijd gebruikelijk is dat er ook daadwerkelijk wat mee gedaan wordt.

      Henry (43) 26 december 2018


Meer informatie en reviews over Hot or Not