• Willem (55)
    Slinks 0 reacties

    Vorig jaar oktober ingeschreven. Ik had een jaarabonnement genomen, beetje zonde want m'n 2e date in de eerste week leidde tot een een hele fijne relatie die helaas inmiddels geëindigd is.
    De vragen die je moest beantwoorden leidden tot een persoonlijkheidsbeschrijving (wel heel lastig te vinden) waar ik me verrassend goed in kan vinden.

    Net twee dagen te laat om het jaarabonnement (ca. 300 euro) op te zeggen. Er is geen enkele aankondiging geweest dat het jaarabonnement opgezegd diende te worden of dat het omgezet ging worden in een duur maandabonnement (79 euro/maand). Na mijn opzegging kwam er een bevestiging dat het opgezegd was. Voor de zekerheid gevraagd of ik nog een factuur ging krijgen, het snelle antwoord was een factuur van 79 waarboven stond "op uw verzoek". Gemaild dat ik helemaal niets verzocht had en toen kwam er een verwijzing naar diverse punten bij de inschrijving waar dit vermeld moet zijn geweest. Uit clementie boden ze me 50% korting aan, dus nog 4 tientjes te betalen. Ik denk dat je deze handelwijze slinks moet noemen.

    Afgelopen maand nog wel gekeken of Parship me misschien nog een 2e date kon opleveren, maar er kwamen geen reacties op glimlachen of reacties op tekst.

    Bezoek Parship

    Willem (55) 29 oktober 2021


Meer informatie en reviews over Parship